miercuri, 28 iulie 2010

"explore the Carpathian garden" vs "Romania, land of choice"


Noul brand turistic al României, prin sloganul său, ne invită să explorăm grădina carpatică. Un slogan interesant, care mă duce cu gândul la Grădinile Suspendate din Babilon, contruite de Nabucodonosor al II-lea. Acest slogan este construit de Ministerul Turismului (și Dezvoltării), în frunte cu Elena Udrea. Acum, trebuie să avem mare grijă, ca nu cumva prin acesta, să invităm turiștii să exploreze grădina carpatică din celelalte șase state prin care mai trec înalții munți: Austria, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Ucraina și Serbia.

Noul brand turistic va fi lansat la Shanghai, cu ocazia zilei naționale a României la Expoziția Mondială 2010. La eveniment vor particpa alături de miniștrii Elena Udrea și Teodor Baconschi și Nadia, Nasty și Hagi (dar, în spoturi vor mai apărea sau este criză și nu mai "este" bani?). Evenimentul va fi marcat și de un recital al naistului Gheorghe Zamfir.

Mai multe informații despre noul brand și evenimentul de mâine, aici.

Niciun comentariu: