vineri, 19 decembrie 2008

EROII NU MOR NICIODATĂ


MEDITAŢIE...

Crăciunul se apropie cu paşi repezi. Cadouri, porc, mese întinse, familie, etc. Frumos,
n-am ce zice! Dar, uităm un lucru important! Că acum 19 ani, români au murit pentru ceea ce avem noi acum. DEMOCRAŢIA. Cu siguranţă, mulţi o contestaţi sau cel puţin o blamaţi, dar trebuie să vă gândiţi un pic înainte să faceţi judecăţi. Este o prostie să spunem că înainte era mai bine sau că acum ne este mai bine. Trebuie să ţinem cont de context şi ceea ce ne oferă el. Democraţia a fost prost înţeleasă şi prin urmare şi prost aplicată pe anumite locuri. Ce-i drept la urma urmei au trecut numai 19 ani de la „instaurarea” ei şi cred că este greu să-i vedem rezultatele atât de repede. Câţi ani i-a luat Americii? Dar măcar, acum, eu, la vârsta de 19 ani, pot alege singur dacă vreau să fiu prost, decât să fiu obligat. Mai departe ţine de fiecare în parte dacă ştie să fructifice această calitate a democraţiei. Tu alegi! Eu am ales în cunoştinţă de cauză şi nu-mi pare rău. De aceea vă îndemn la o meditaţie sau la un gând bun asupra sfârşitului anului 89 şi la ceea ce a însemnat el pentru ţară, popor, familia ta, tine, etc.



Pace vouă!(aşa cum spunea proful meu de mate din liceu) Şi numai gânduri bune!

Niciun comentariu: