joi, 12 august 2010

Frunza va avea cont (moca???) pe Facebook

Sunt la al treilea post despre activitatea Elenei Udrea. Până şi eu cred că i-aş face PR-ul dnei ministru. Dar, nu este aşa, deşi aş vrea eu:).

Astăzi, a apărut o ştire în urma unui comunicat emis de MDRT, cum că se doreşte dezvoltarea unui parteneriat care să contribuie la promovarea turismului românesc cu cei de la Facebook. Mark Cowan, reprezentantul celei reţele de socializare, s-a arătat încântat de implicarea în acest proiect, care este şi pentru ei o noutate pentru că nu au mai avut o astfel de colaborare cu o instituţie guvernamentală. Mai multe informaţii despre posibila promovare, aici.

Personal, cred că este o idee extrem de bună de a încerca să fie promovat turismul românesc pe o platformă cu atât de mulţi membri. Conform statisticilor, Facebook are mai mult de 500 de milioane de membri activi în toată lumea (doar eu nu am cont:D). Vizibilitate va avea garantat ideea celor de la minister, acum să vedem cum va fi pusă în aplicare. Dacă cu o frunză cred că se face turism, greşesc profund. E bine că se doreşte recrearea unui brand, pentru a putea fi identificaţi, dar dacă acest brand nu este asociat cu ceea ce există de facto prin ţară, totul va fi o mare pierdere de resurse şi de turişti. La ştiri, a fost prezentată venirea celor de la Iron Maiden în România. Aceştia, care sunt într-un număr mare şi care folosesc nu ştiu ce Boeing, nu pot ateriza direct la Cluj pentru că aeroportul nu permite asta. Nici nu vreau să ştiu ce reacţie au avut rockerii, care sunt nevoiţi să facă o escală la Budapesta (nu Bucureşti) pentru a schimba avionul cu unul mai mic.

Recomand celor de la minister pe lângă controversata şi banala frunză să spună că nu suntem perfecţi, ci perfectibili, doar că asta ar fi un vis mult prea frumos. Suntem români şi este de ajuns. Greu ne mai schimbăm obiceiurile. (Aici, încerc să fac iar notă discordantă cu majoritatea care poate are şi cont pe Facebook)

Toate cele bune!

Niciun comentariu: