miercuri, 4 august 2010

Idei "moca" pentru București

Elena Udrea, în calitate de președinte interimar PDL București, anunță lansarea campaniei "Bucureștiul meu" pe blogul acesteia.

Pe scurt, Udrea spune: "Am decis lansarea campaniei«Bucureştiul meu» (de lansări m-am săturat. sper chiar să se întămple ceva cu ideile astea - n.a.), care-şi propune să preia toate proiectele venite dinspre cetăţenii Capitalei şi să le pună în aplicare. Am hotărât ca, până marţi 10 august, să avem un site al organizaţiei de Bucureşti a partidului. Acolo, se va putea completa şi trimite un formular cu problema şi soluţia pe care fiecare dintre voi le are pentru Capitală. Trebuie să utilizăm toate aceste soluţii, ele vin gratis şi avem mare nevoie de ele. Este feed -back-ul cel mai bun pe care îl vom primi de la alegători (totul se rezumă la voturi, voturi și iar voturi. De ce nu vă gândiți odată doar la noi? - n.a.)."

Personal, deși încă nu sunt cetățean cu acte în regulă al Capitalei, vin cu următoarele idei:
1. Transport RATB pe timp de noapte, la intervale de maximum 30 de minute, pe anumite linii importante și de legătură între cartiere.
2. Asigurarea pentru mijloacele de transport în comun a unei linii de circulație pe marile bulevarde și în zonele aglomerate.
3. Plasarea de coșuri de gunoi în cât mai multe locuri din Capitală.
4. Iluminat asigurat în toate zonele din București, pe bază de senzori.
5. Nu mai am inspirație, dar lista rămâne deschisă și cred că o voi actualiza...

Niciun comentariu: