joi, 5 august 2010

În drum

E gălăgie. Miroase a bere, mă dor picioarele, mie somn şi abia aştept să fac un duş. Azi, soarele a fost mai mult ca niciodată prezent, făcându-ne să ne topim ca gheaţa. Este ziua ta şi ţi-am oferit flori. Te-am felicitat doar prin telefon. Financiar, suntem tot mai bine, chiar şi-n perioadă de criză. Îmi este dor de mare şi de cineva. Marea o s-o văd, acum, pe cineva, ba. Sunt în tren. Într-un turn Babel care mi-aduce aminte că trăiesc în România, o ţară frumoasă, dar păcat că este noapte şi nu o pot vedea. Sau, asta se întâmplă şi ziua? Fiecare aşteaptă finalul. Ne va duce să simţim briza de care nu ne vom sătura şi pe care o vom iubi şi simţi mai mult ca niciodată. E vară. Totul doarme, dar liniştea din stradă e bruiată de visele din case. Cât va mai dura? Puţin... 

Niciun comentariu: