sâmbătă, 25 aprilie 2009

LEAPŞĂ

“Reconfiguraţii”, leapşa de la Valentin

Citeam blog-ul unui amic din Cta şi am dat peste o leapşă. Nu mi-a fost dedicată mie în mod direct, dar mi s-a părut amuzant să răspund şi eu…după cum urmează:



o floare: cu ghiveci ;

un anotimp: o combinaţie între toamnă şi primăvară ;

o culoare: nu sunt adeptul uneia, dar e nevoie şi de câte o pată de culoare (verde, roşu) ;

un animal : tot ce are coarne (berbec, de preferat) ;

un obiect vestimentar: cred că toţi sunteţi de accord că şapca ;

o piesă de mobilier: patul că poate avea mai multe funcţii ;

o piesă muzicală: am multe, dar ţinând cont de context, Trupa Veche-Deci 20 ;

un vers: Forever young, I wanna be forever young…;

un peisaj: montan de dimineaţă ;

un obiect: carneţel ca să-mi pot nota tot ce e important ;

un instrument muzical: nai (folosit de Damian Drăghici) ;

un copac: salcia ;

un oraş: Bucureşti (este şi va fi oraşul care mă adoptă) ;

o persoană publică: am o lista lungă, dar in memoriam, Anca Parghel ;

o persoană apropiată: mama ;

o carte: Anne Rice-Interviu cu un vampir ;

un fel de mâncare: pastele sub orice formă ;

un supererou: prietenul (te ajută mereu) ;

un fenomen al naturii: ploaia ;

o maşină: cu 4 roţi ;

un fruct: portocala ;

o parte a corpului: ochii (acum un clişeu ”oglinda sufletului”) ;

un film: Mar adentro (genial!!) .

Acum îmi permit să pasez şi eu mai departe leapşa către Ely, Ana, Jenny, Oana, CreativeShot, toţi care doresc…



PACE VOUĂ! (vorba lu` profu` meu de mate din liceu)

Niciun comentariu: