duminică, 26 aprilie 2009

Am făcut-o și pe asta!

CROSUL UNIVERSITĂȚII

Duminică. Ora 9. La aprecierea mea cu mult peste 1000 de tineri. Crosul Universității. Asta pe scurt. Disecat: distracţie, premii, performanță, soare, transpiraţie.

Crosul de azi a fost unul cu o participare mare. Studenţii au fost receptivi și au ales să-și petreacă dimineaţa de duminică alergând pe malul Dâmboviţei, de la Facultatea de Drept până la Pod Cotroceni, și înapoi. Este adevărat că unii au făcut asta pentru nişte prezențe pentru orele de sport, dar în final, sigur au avut și alte satisfacţii. Trecerea liniei de sosire iţi oferă un sentiment care te înalță chiar și pentru câteva momente. Asta am simţit eu, după aproximativ 12 minute de alergat. Mie greu să-mi imaginez ce a trăit Constantina Diță-Tomescu la trecerea finish-ului de la Beijing.

Organizatorii s-au ocupat și de satisfcațiile materiale, acordând 200 de premii în bani și obiecte (cel puţin aşa ni s-a comunicat, nu am stat să le număr). Invitaţi speciali au fost Laura Badea, multiplă medaliată la Olimpiadă, Campionatele Mondiale și Europene la scrimă și Sorin Matei, preşedintele Federaţiei de Atletism.

Cu siguranţă, nu voi rata crosul de anul viitor, poate cu un timp mai bun!

Ce-a de-a 17-a ediţie a crosului, a coincis cu Maratonul de la Londra, care s-a anunţat a fi unul de excepţie, dat fiind valoarea participanţilor. Eu am prins doar finalul competiţiei, dar măcar am putut să-i văd pe câștigători, Irina Mikitenko (GER), câștigătoare și-n 2008, la fete și Samuel Wanjiru (KEN), campion olimpic en-titre. Favorita numărul 6, Constantina Diță Tomescu nu a mai putut termina cursa, fiind nevoită să abandoneze din cauza unor probleme de respiraţie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Asa asa, hei rup hei rup. O minte santaoasa, intr-un corp sanatos!, ca sa o dam un pic in sf-uri filozofice. :)))

Elena spunea...

pentru ca nu ai mai postat nimic, imi ramane sa intreb: Tu inca alergi?