marți, 27 iulie 2010

Ceaușescu, președinte!!!!!

Ceaușescu, președinte! ar spune 41% din români, dacă acesta ar mai putea candida (bine că este acoperit de pământ!). Informația a fost ieri dată presei de institutul IRES, condus de sociologul Vasile Dâncu (care am înțeles că este și PSD-ist), sub forma unor rezultate în urma unui sondaj realizat în perioada 21-23 iulie, pe un eșantion de 1.460 de oameni cu vârsta peste 18 ani și care poate prezenta o eroare maximă tolerată de 2,7%.

Sociologul afirmă că lansarea acestui sondaj nu are legătură cu deshumarea soților Ceaușescu, deși în sondaj apar și întrebări care au surprins acest eveniment. Mai multe informații despre sondaj și justificarea sociologului Dâncu aici.

Din toate datele sondajului, vreau să subliniez următoarele:

1. 49% dintre respondenți au declarat că Ceaușescu a fost un bun conducător (bine că a avut ce să conducă!)
2. 37% au spus că regretă căderea comunismului (și eu o regret că nu eram mai mare și nu am putut face parte din acea luptă!)
3. 30% dintre intervievați au mărturisit că au fost membri PCR (cam puțini!)
4. 71% consideră că Ceaușescu își merită soarta pe care a avut-o (păi, dacă stau bine și mă gândesc, 100-71=29, so, până la 41%, care au declarat că l-ar vota, ce-au făcut? au adormit până la finalul sondajului și nu s-au mai concentrat să mintă?)

Concluzie: mai bine ne-am vedea de conducătorii de acum și nu de trecut. Asta am rămas! Niște regrete toți, care nu ne putem intergra prezentului.

Să fiți iertați dragi conducători morți!

Niciun comentariu: